România, ţară dragă!

As face orice altceva acum in afara de citirea unor cursuri care mi se par de departe cele mai nefolositoare cursuri de pana acum si cele mai lipsite de sens. Si ca sa credeti ca pe buna dreptate evit sa incep va dau exemplu un citat din curs: “Potrivit celei de a treia trihonimii, un semn poate fi numit rema, dicisemn sau semn dicent (astfel spus o propozitie sau cvasipropozitie) sau rationament.” …have fun learning, Betty!! Serios, daca m-ai trimite acum la sapa as accepta cu drag!

M-am saturat sa invat materii in masa, inutile chiar, pe care ministerul educatiei le-a pompat  doar ca sa mai acorde cateva salarii si sa mai umple programul studentilor, ca si cand banii si timpul ar sta pe gard. M-am saturat de Romania, tarisoara noastra faina, unde sloganul “dau regatul si un cal pe-un dolar american” prinde tot mai mult la publicul larg. Vreau sa plec departe, undeva intr-o tara logica cu capitala in sens (apropo de semiotica). Si nu am sa plec doar eu, vom pleca cu totii cu ultimul accelerat din gara de nord.

aaa si sa nu uit! Regula e inca valabila: ultimul care pleaca sa stinga lumina!